Podsumowując cały sezon i ostania 5-tą rundę w Brnie. Jest to magiczny tor który do niedawna był w kalendarzu MotoGp.
Tor ma specyficzny asfalt i na początku jeździło się po nim ciężko. Udało się wjechać i krecić fajne równe czasy. Personal best 2.17.3
NIestety sobotni wyścig zaczął się od splotu nieszczęśliwych wydarzeń. Depo było otwarte od 14.40 wyjechałem 14.41 i 31 sekund byłem przy zegarze i wyjeździe na tor pracownik toru wypuścił dosłownie motocykl przede mną i przed moim machnął flagą że wyjazd zamknięty i czerwone światło. Za mną zostały jeszcze ze 3-4 inne motocykle. Stałem czekałem aż wszyscy się ustawia i wystartują do okrążenia formującego. Około 6 min stygły mi opony ( cały w nerwach ). Wypuścili nas dopiero jak wszyscy wystartowali do okrążenia przed startem i minęli pierwszy zakręt. Próbowałem jechać od razu szybko wyprzedzając wszystkich żeby rozgrzać opony ( mocno się już ślizgały ). Startuje ze swojej 4 pozycji. Na starcie nerwy nie wchodzi mi dobrze 2-gi bieg tracę prędkość. Na filmie widać jak Czesi mają mocne motocykle P1 i startujący z P2 w pomarańczowym kombinezonie zepsuł start i jak to nadrobił mocą wracając szybko na drugą pozycję. Onboard jest z motocykla od Czecha startującego z pozycji P6. Wyścig kończę na pierwszym okrążeniu na zajęcie nr 5 po uślizgu przodu szkoda bo były tu szanse na bardzo fajny wynik. Szkoda że po wypadku w pierwszym wyścigu odnowiłem kontuzję ręki.Wiele mnie ten sezon nauczył były wzloty i upadki była radość i była gorycz porażki. Zagryzałem zęby i jechałem ze złamaną ręką. Dałem z siebie tyle ile mogłem dać. Było to tak na prawdę dla mnie przetarcie szlaków sprawdzian i zebranie doświadczenia.
Finalnie udało się wygrać cały sezon Pucharu Polski.
I zostaję Zdobywcą Pucharu Polski Twin na Aprili RS 660.
7x wygranych wyścigów, 2x DNF (nieukończone), 1x DNS (nie wystartowałem).
Oficjalny rekord Toru Poznań klasy Twin i Supertwin Poland 1.42.189.
Przewaga która zbudowałem na poprzednich rundach pozwoliła mimo niepowodzenia na ostatniej utrzymać tytuł.
Ten sezon to było spełnienie marzeń
Już wiem że na przyszły sezon moja licencja zostanie zamieniona na licencję A czyli mistrzowską.
I tu pozostaje pytanie jaką wybrać drogę na sezon 2024 (opcje są 3)
– BMW Cup na S1000RR
– SST 600 pewnie na Yamaha r6
– lub zostać i jechać SuperTwin
Dziękuje bardzo wszystkim którzy mnie wspierali i trzymali kciuki w tym sezonie.
Dziękuje bardzo wszystkim zawodnikom za zdrową rywalizację Michu, Michał Sterczała, Michał Bloch, Adrian Witek, Sebastian Sztabiński i innym oraz za super atmosferę w padoku i poza nim.
Dziękuje Michał Bloch za super serwis i perfekcyjne przygotowanie mojego motocykla (było co robić).
Dziękuje też partnerom
Liberty Motors, Liberty MotoStore, Aprilia Liberty Motors, motofashion.com.pl, Andy-Fashion, SMO Serwis Motocykli i Ogumienia
OLEK MOTOCYKLE, SIL Academy, Automobilklub Polski.
Tomek gratulujemy i trzymamy kciuki za dalsze sukcesy.