Zawodnicy Automobilklub Polski, w rozegranej w Toruniu I rundzie zawodów serii DobreSklepyMotocyklowe.pl I zajęli odpowiednio:
W klasie STOCK 150:
Bartosz KRYGIER 2 miejsce
Bartłomiej WALCZEWSKI – 12 miejsce
Michał POLKOWSKI – 15 miejsce
Cezary CZAPLUK – 24 miejsce
W klasie Masters: Piotr KUPTEL – 6 miejsce
W klasie STOCK 125: Antoni KUPTEL – 5 miejsce
W klasie STOCK 150: JUNIOR Michał BURZYŃSKI – 10 miejsce
W klasie SUPER PIT: Marcin BURZYŃSKI – 7 miejsce
Gratulujemy!
Kilka słów od #911 Krygier o tym co działo się na rundzie poniżej:
No to po przebłyskach w Bydgoszczy, od razu podsumujmy Toruń.
W dużym skrócie (taa jasne) – Toruńska Runda Pucharu Polski.
-piątkowe treningi z Original Racing by Michał Mysza Macuk to poszukiwanie ustawień i na koniec dnia powrót do punktu wyjścia Po prostu świetnie.
-sobota – Bartosz #911 Highside, wycięte parę godzin z filmu, całe popołudnie i wieczór na SOR Badania i obserwacja jednak okazały się w porządku i pomimo szumu w głowie następnego dnia rano stawiłem się w depo. Dziękuję całemu Teamowi Gazuu za pomoc! Dziękuję także SHOEI Polska za nowiutki kask X-Spirit III, dzięki któremu wyszedłem z tej opresji bez szwanku – a było (chyba) grubo, bo kask finalnie leci do śmietnika.
-niedziela – kwalifikacje i wyścigi. Pierwsze kwalifikacje na ostudzenie głowy, drugie na solidną rozgrzewkę przed wyścigiem bez zbędnego ryzyka, bo druga gleba mogłaby mnie pozamiatać pod dywan – finalnie wylądowałem na gridzie na 4 polu startowym w pierwszej linii. No ale w wyścigu jak to w wyścigu – inny świat więc się skupiłem i próbowałem złapać flow.
Na początku wyścigu miałem wrażenie, że doszło do przypadkowego kontaktu w pierwszym zakręcie, ale w skupieniu nawet nie pomyślałem, żeby się obejrzeć za siebie – w niczym by to nie pomogło. Dopiero później oglądając relację w TV zorientowałem się, że doszło do incydentu wyścigowego w pierwszym zakręcie i Krzysiek Cichomski upadł, uderzając rykoszetem Daniel Bukowski Buła i wypadli z nitki tuż za moim tylnym kołem. Kilkukrotnie będąc w ich w skórze i w takiej sytuacji domyślam się jakie temu towarzyszą emocje.
Chłopaki – po burzliwych wydarzeniach na koniec wyścigu nawet nie pomyślałem, żeby podejść i pogadać, ale mam nadzieję, że obgadamy temat przy najbliższej okazji!
Niestety w dalszej fazie wyścigu, chwilę później ja również złapałem uślizg, wyleciałem z nitki i spadłem kilka pozycji w dół. Przez kilkanaście następnych okrążeń goniłem, goniłem, goniłem – w totalnej niewiedzy, który jestem, goniłem. Zabrakło mi właśnie na horyzoncie Krzyśka i Daniela, no ale w okolicach 13-14 kółka zauważyłem Jakub Waszak #888 racing, do którego z kółka na kółko miałem co raz bliżej – lecz w takim ustawieniu dojechaliśmy do mety. Niezależnie od tego, który skończyłem byłem na zjeździe mega zadowolony, że dałem z siebie dużo pomimo wcześniejszego wypadku.
Summa Summarum – faktycznie linię mety jako pierwszy przekroczył:
Wagner Racing Patryk Wagner
Jakub Waszak #888 racing
Ja
…ale oficjalne wyniki mówią co innego, do tego późniejsze wydarzenia – to temat na oddzielną obszerną relację może wkrótce.Liczę na to, że organizator wyciągnie słuszne wnioski w kilku istotnych poruszonych kwestiach i będziemy mogli o sprawie zapomnieć.
Oficjalnie – niezasłużone drugie miejsce. I tu na razie postawię kropkę.
SHOEI Polska 4SR – For Street Racing Poland 4SR – For Street Racing Mistrzostwa i Puchar Polski Pit Bike Pitbike.tv Pit Bike Store – Poznań YCF France YCF Polska Majkowski GarageGazuu Team
Świetna jazda Wojciech Wojtek Orliński!
Michał Burzyński wraz z Marcin Burzyński – ogień również, ale finalnie pechowo ze sprzętem.
Kuba Stankiewicz #96 – to było widowisko pierwsza klasa i najszybsza jazda w klasie!
Maciej Goryszewski – miał być Lite, a wyszło top10 w Stock150
Michał Polkowski – również dzielnie walczył centralnie w środku stawki stock150.
Łukasz Majkowski – dobra robota, ale i mamy sporo roboty przed następną rundą
Następnym razem będziemy zdecydowanie lepiej przygotowani pod każdym względem!